03.10.2008

Imnul Securităţii Moldovene

... iar acum un pic de jurnalism replicant, începînd cu acest articol preluat de pe la dob.ro.
Noi Domnitorul Moldovei, Plexus, Nexus, Dexter, Sinister, Mister şi cu mine - replicăm în van ... ăăăă, sper că nu am uitat să pomenim pe careva !]

"Am gasit imnul securitatii moldovene si, dupa ce-am ras de idee, l-am gasit induiosator si candid. Nu intra in detalii despre candid cameras sau radiatii in cafea, dar e dulce.

Numele nostru nu e scris in carte/ Nu-i pronuntat cu salve de salut
Dar cercetarea da frumoase roade/ Securitatea e al nostru scut

Puteti asculta intregul imn aici [link extern www.dob.ro]

Am sunat la SRI sa intrebam daca noi, ceilalti romani, avem si noi un imn al securitatii, care sa mai indulceasca imaginea destul de sumbra a Serviciului. Aveti discutia integrala aici [link extern www.dob.ro]
..."

Semnează Sexus Novis Replicantus Yiiiaiiii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu